A je za námi předposlední velká cena v roce... předposlední velká cena v sezoně 2008... už dneska se mohlo rozhodnout o titulu a díky bohu nerozhodlo... tak či tak i kdyby se rozhodlo, nic by nezměnilo na faktu, že letošní Čína byla jedna velká nuda...
Hamilton prostě zavelel závod typu start-cíl a konec... celých 54 kol vedl (plus mínus) a to se jich jelo jen 56! Nedal šanci žádnému z Ferrari a prostě si jel pro první místo. Jo, pro fandy McL to možná sranda byla, my ostatní se ale žalostně nudili... co taky jiného chcete dělat, když je první Hamilton a Raikkonen má na něj ztrátu 7 sekund?! Ke konci měl ztrátu až kdesi 14 sekund, to už bylo vážně marný...
První zatáčka. Hamilton už v čudu a Kovalainen se marně snaží
No, jdu ke startu. Hamilton byl první, Raikkonen 2., Massa třetí, Alonso 4. a za ním Kovalainen. Včera se mi to zdálo jako parádní postavení. Hamilton má za zadkem obě ferrari a Alonsa, co víc si přát... jenže Massa měl problémy s vozem, Raikkonen asi zaspal či co a Alonso se musel starat o to, aby ho Kovalainen nepředjel. Nakonec Kovča Ferniho předjel, jenže pak na rovince si Fernando své 4. místo (po zásluze) vybojoval zpět. Tohle byl nejhezčí okamžik závodu (pro mě) protože se ukázalo jak rychlé Renaulty mohou být, když předjede McLarena na rovince!
Fernando jel vážně skvěle. Moje oblíbená věta: "Ha ha, tak kdo je tu dvojnásobný mistr světa?!" xDD
Předjel Kovalainena na rovinku xDD viva la espaňa a Renaultíky xDD
Pak by se závod dal shrnout do tří slov - nudný, nezáživný, stereotypní. Hamilton si jel na první pozici, Raikkonen ho stíhal, přesto marně a Massa se trápil kdesi vzadu. Takhle to bylo i přes pit stopy i přes krátké působení safety caru ze začátku závodu...
Felipe Massa před závodem...
Ze startu se přesunu rovnou ke konci, protože komentovat prostředek by nezabralo ani řádek. Felipe jel třetí za Kimim. Ten pár posledních kol do konce viditelně zvolnil. Nastalo to, co se stalo před rokem tuším v Brazílii, akorát si jezdci vyměnili místa - Raikkonen před sebe pustil Massu a tím mu dal o trošku větší šanci v Brazílii (v rodné zemi) vyhrát titul. Massa se tedy posunul na druhé místo. To Kimiho zpomalení dalo šanci Fernandovi, který se za něj dostal až na 3 sekundovou ztrátu, zbývaly však 2 kola do konce, za co se moc věcí stihnout nedá.
Hodně dobrá fotka Felipeho v sobotu. Tehdy řekl: "Přes noc budeme mít hodně práce s nastavením monopostu."
Fernando Alonso (brm brrrm... xD) v neděli před závodem
Hamilton si tak dojel pro 5. vítězství v sezoně a je zase o kousek blíž k titulu... Vždycky nemůže být všecko podle toho, jak bychom si to přáli, že...
GP Číny - závod
P. | Jezdec | Tým | Čas | |
1. | ![]() |
Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:31:57,403 |
2. | ![]() |
Felipe Massa | Ferrari | + 14,925 |
3. | ![]() |
Kimi Räikkönen | Ferrari | + 16,445 |
4. | ![]() |
Fernando Alonso | Renault | + 18,370 |
5. | ![]() |
Nick Heidfeld | BMW Sauber | + 28,923 |
6. | ![]() |
Robert Kubica | BMW Sauber | + 33,219 |
7. | ![]() |
Timo Glock | Toyota | + 41,722 |
8. | ![]() |
Nelson Piquet | Renault | + 56,645 |
9. | ![]() |
Sebastian Vettel | Toro Rosso-Ferrari | + 1:04,339 |
10. | ![]() |
David Coulthard | Red Bull-Renault | + 1:14,842 |
11. | ![]() |
Rubens Barrichello | Honda | + 1:25,061 |
12. | ![]() |
Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | + 1:30,847 |
13. | ![]() |
Sébastien Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | + 1:31,457 |
14. | ![]() |
Mark Webber | Red Bull-Renault | + 1:32,422 |
15. | ![]() |
Nico Rosberg | Williams-Toyota | + 1 kolo |
16. | ![]() |
Jenson Button | Honda | + 1 kolo |
17. | ![]() |
Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | + 1 kolo |
- | ![]() |
Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 50 kol |
- | ![]() |
Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 14 kol |
- | ![]() |
Jarno Trulli | Toyota | 3 kola |
Pochválit za výkon musím (a chci) už tradičně Fernanda. Co on dokáže vyždímat z Renaultu, to se jen tak nevidí =D
a ještě Robert Kubica vůbec nejel špatně =)
Lewis Hamilton
Tak se tedy uvidí v Brazílii...
vaše Greene